Evenimente

2 Iunie 2016

Cea de-a XI-a ediție a Conferinței „Ai copil. Învață să fii părinte!” cu doi invitați speciali!

25 Aprilie 2016

 „pot acum să găsesc soluții pentru cele mai problematice situații de la școală”

1 Aprilie 2016

“Alerg pentru copii fiindcă îi iubesc. Sunt și eu mamă și știu ce înseamnă orice ajutor oferit...„

25 Martie 2016

Cunoscând metode moderne de educare eficientă,  dascălii pot să  îi inspire și să-i ajute pe copii să crească cât mai armonios și în bucurie

7 Martie 2016

„Știm că viața nu poate fi trăită în perfecțiune și cu armuri totale de protecție împotriva vulnerabilității, deoarece acestea nu sunt parte a experienței umane, însă credem că durerea și suferința sunt mai ușor de dus dacă avem alături câteva persoane care să ne asculte, să ne vadă și să ne aprecieze pentru ceea ce suntem în imperfecțunea noastră”

7 Martie 2016

„Pentru că mulţi dintre părinţii de azi au aflat deja ca „bătaia nu este ruptă din rai” şi că „acolo unde dă mamă” 

26 Ianuarie 2016

„Responsabilitatea principală în ceea ce priveşte alimentaţia sănătoasă a copiilor revine familiei.”

26 Ianuarie 2016

”Ce mulțumire mai mare ai putea avea ca profesor decât aceea să fii întrebat de elevi când se mai tine Clubul de lectură. Aşa au ocazia de a face şi ei recomandări de cărţi colegilor din alte clase.”

26 Ianuarie 2016

„Nutritia trebuie raportata la nevoile individuale ale omului modern, fiind un  determinant al starii de sanatate. Iar sanatatea este bogatia de prim rang a omului.”

8 Decembrie 2015

“Performanța înseamnă să creezi ceva de valoare într-un anumit context social. Aici intervin școala, familia, prietenii și este important de știut cine apreciază performanța. Este clar că oamenii fac acest lucru, într-un anumit context. Se întâplă uneori ca potențialul să nu fie recunoscut social și dacă elevul nu este ajutat riscăm să ajungem la contraperformanță, adică la rezultate nu foarte dorite”

8 Decembrie 2015

„Da, în sensul exprimării ei. Sunt pentru o Românie care să fie mândră de talentele ei. Noi suntem foarte buni la identificarea talentelor, deşi uneori o facem empiric, lăsăm la o parte multe talente, nu le identificăm la timp şi se pierd, suntem foarte buni la cultivarea lor în şcoală şi în liceu, în special intelectual, dar suntem corigenţi la promovarea şi afirmarea lor.”

16 Noiembrie 2015

„Prejudecăţi şi adevăruri; Cum creştem copilul pentru performanţă?”. “ Un copil-campion este un copil cu pasiune, cu bucurie de lucru, cu un program echilibrat între activităţile de ordin academic şi nevoile lui de împlinire afectivă. Copiii-campioni au ţinte bine definite, au viziune despre următorul pas în creşterea lor. Ei reuşesc să îşi canalizeze bine intenţiile, să facă din învăţare un act personal, asumat în totalitate. Niciodată nu poţi creşte un copil performant împingându-l sistematic de la spate sau lucrând împotriva voinţei lui.”

12 Noiembrie 2015

"Un copil este performant nu numai dacă ia 10 plus. Există copii care se ridică de la 5 la 7 după o perioadă intensă de lucru îndârjit şi asumat. Eu şi pe aceştia îi numesc performanţi"

 

 

Pagini

DOXOLOGIA Media, Mitropolia Moldovei si Bucovinei | © 2012 gradinitabunavestire.ro